Nilaveli - Reisverslag uit Nilaveli, Sri Lanka van Sanne Goossens - WaarBenJij.nu Nilaveli - Reisverslag uit Nilaveli, Sri Lanka van Sanne Goossens - WaarBenJij.nu

Nilaveli

Blijf op de hoogte en volg Sanne

25 Juli 2012 | Sri Lanka, Nilaveli

Het vorige verslag is al weer een tijdje terug. In eerste instantie was dat omdat we lekker aan t strand zaten en niet veel gedaan hebben dus het kon prima in een :) alleen het is nu zo extreem lang geleden omdat waarbenjij.nu  heel irritant doet en de app op mijn telefoon laadt niet dus ik kon het er niet op zetten :p

Dus even in twee delen, het eerste deel komt nu al
(21 t/m 23 juli) en het tweede deel (24, 25 juli vandaag en gister) komt later pas.

We hebben alle 3 de dagen een heerlijk ontbijt buffet gehad met  de gebruikelijke zoete broodjes en dit keer ook heerlijke choco donuts! 
De afgelopen dagen zijn wel zwaar geweest voor Danusha. Ze had de hele tijd last van haar keel, moeheid en misselijk en we zijn uiteindelijk toch naar een dokter gegaan. En wat voor een! Het was gewoon een oud schuurtje, het was vies en je moest zitten op plastic tuinstoelen. Er was niet eens een kraan om handen te wassen, hoezo hygiënisch? Bleek dat ze dus een fixe keelontsteking had en ze heeft verschillende pillen meegekregen. Maar niet in originele verpakking met gebruiksaanwijzing enzo, nee gewoon een paar verschillende strips in een zakje waar dan op staat wanneer en hoe vaak je de pillen in moet nemen.
Eerst even contact gehad met t thuisfront en er bleken bruikbare pillen tussen te zitten. Toch een antibiotica kuurtje dus. En nu vandaag ging het eindelijk wat beter, met vlagen weliswaar.
Verder was onze voornamelijkste bezigheid zwemmen en zonnen :)
Ons kleurtje is inmiddels een paar tinten donkerder dan voorheen haha
Ook hebben we leuke foto's gemaakt en gesnorkeld (!!!) op de momenten dat Danusha zich wat beter voelde. Helaas konden we niks zien door de golven vandaag, het was tóch leuk om te doen.
Vanochtend was trouwens wel een leuk momentje, toen de wekker ging ben ik mijn bed uitgestapt, meteen mijn bikini aangetrokken en ben ik mijn dagje fris en fruitig begonnen met een duik in het zwembad. Dat was even een ultiem happy momentje voor mij :) zo wil ik thuis ook wel wakker worden haha!
Verder is het eten bij dit hotel echt heeel lekker dus dat is wel genieten! Ookal blijven we verlangen naar allerlei eten en drinken (de keuze is vrij minimaal hier: vies mineraal water, cola of sprite) van thuis :p
Een voorbeelje: chocola. Er lag een snicker in de minibar en we hadden al zo lang trek in chocola dat we m samen hebben opgepeuzeld. Dan zou je denken: dat was vast heerlijk maar zélfs je snickertje smaakt anders dan thuis omdat die hier eerst smelt en dan weer hard wordt en dan weer smelt enz. :p

Maar even in het kort: ondanks de zieke Danusha was het strand wel heerlijk genieten. Alhoewel een paar graden minder wel zou mogen. (denk dat t 45 graden is hier namelijk :o)

  • 25 Juli 2012 - 22:18

    Monique En Piet:

    Sanne,
    op jou site kan ik lezen wat ik schrijf, op de site van Danusha kan dat niet en schrijf ik dus zonder te zien wat ik schrijf, dat maakt het makkelijk toch. Inderdaad de site "waar ben je nu" is ernstig van de rel.

    We zijn blij dat je ons" negertje" deze dagen op sleeptouw hebt genomen, het is heel vervelend om ziek te zijn als je zo ver van huis bent.

    Voor wat betrefd die ochtendduik, ik ben in verregaande onderhandeling met je ouders.
    Ik mag een zwembad van 5X 6 meter in jullie tuin graven, twee meter diep. Speciaal voor jou spijker ik een duikplank in elkaar.
    Je vader en moeder hadden wel wat bedenkingen, maar uiteindelijk waren we het er over eens,
    Zo"n meid verdiend een zwembad.

    Voorzichtig he


  • 25 Juli 2012 - 22:20

    Astrid, Oma Etc.:

    Hoi Sanne
    Fijn om weer iets van je te horen! Je bent nu aan het luiervakantieleven toegekomen (zwemmen, zonnen, lekker eten etc.). Geniet nog van die laatste week. Hopelijk knapt Danusha snel op, want ziek zijn tijdens je vakantie is waardeloos. Groetjes van Oma, Opa, Gert, Astrid en Finn.

  • 25 Juli 2012 - 22:24

    Jos:

    Lekker Sanne dat jullie gerelaxt hebben, wel vervelend van Danusha maar gelukkig helpen de medicijnen.
    Zo kunnen jullie toch weer lekker genieten van inmiddels het laatste weekje.
    Ik ben stiekem al aan het aftellen hoor, ben zo benieuwd hoe het verder gaat en wat je allemaal beleefd hebt met Danusha samen.
    Mag eigenlijk nog niet maar ik wil toch de eerste zijn die je vast feliciteerd met Elmar zijn verjaardag morgen.
    Geniet er verder van en doe Danusha de groeten van mij.

    Liefs papa

  • 25 Juli 2012 - 22:29

    Jos:

    O ja Sanne, de eerste papieren zijn binnen voor je nieuwe opleiding met een introductiedag op 30 augustus en een jaarrooster en literatuurlijst.
    Maar dat duurt gelukkig nog even.

    P.s. van dat zwembad lijkt mij wat overbodig jij kan zo uit de boot het water in springen!!!

    xxx papa

  • 25 Juli 2012 - 23:49

    Karin:

    Hey lieffie, de site is er niet beter op geworden, ik word er steeds afgetimmerd... Ook kan ik je verslag niet meer delen op mijn facebook. Maar goed, we kunnen iig weer je reisverslagen lezen! Wat fijn dat het weer beter gaat met Danusha, maakte me wel zorgen hoor. Nu nog heerlijk een week genieten en relaxen dan komt die terugreis vanzelf in zicht. Liefs en XXX mama

  • 26 Juli 2012 - 11:07

    Christianne:

    Hoi Sanne, gelukkig lukt het op jouw site wel, om fffies te reageren. Deze laatste week wordt er voor jullie hopelijk één van relaxen en genieten, zonder bezoekjes aan artsen e.d. Jullie zijn er nu toch, dus haal er nog even uit wat erin zit, wat betreft zon uren e.d. Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 07 Mei 2012
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 20317

Voorgaande reizen:

13 Juli 2016 - 09 Augustus 2016

Eilandhoppen, orang utangs en goede surf

29 Augustus 2014 - 07 November 2014

Puur natuur en primitieve zorg

01 Juli 2012 - 02 Augustus 2012

Tijd voor curry's en theeplantages

Landen bezocht: