Nog 1 nachtje slapen.. - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van Sanne Goossens - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen.. - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van Sanne Goossens - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen..

Blijf op de hoogte en volg Sanne

28 Augustus 2014 | Nederland, Uithoorn

O jongens wat komt het nu dichtbij.
Nog 1 nachtje slapen en dan gaat het avontuur van 10 weken in Kenia beginnen!
Samen met Shireen stap ik om 12.00u in het vliegtuig op Schiphol en Karin meeten we in Nairobi.
Ik heb er super veel zin in maar ik kan ook niet ontkennen dat ik het ook wel een beetje spannend vind allemaal!

Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.
De eerste 8 weken 4 dagen in de week in het Mama Lucy Kibaki Hospital aan de slag en 1 dag in de week vrijwilligerswerk in een weeshuis.
De laatste 2 weken gaat Karin met haar vriend op pad en Shireen en ik hebben al wat plannen voor een eventuele safari en een trip naar de kust, wat het definitief wordt zien we daar wel.

Ik ga maar gauw weer verder met de laatste dingen schoonmaken in huis voor als Jaco komt en de laatste spullen in mijn koffer proppen en dan is het bijna zover!

Als het goed is heb ik wifi in het gastgezin, dus tot gauw op mijn blog!

  • 28 Augustus 2014 - 14:42

    Karin:

    Poehe dat het nog 1 nachtje slapen is dat merk ik aan mijn lijf.... Vannacht heel onrustig geslapen en de hele dag al een knoop n mijn maag....
    Maar o lieve Sanne wat gun ik jou dit en ik weet zeker dat je hier heel veel mooie maar ook minder mooie ervaringen op zult doen!
    Lieve Sanne heel heel heel veel plezier en geniet!!!
    Knufffff en dikke kus van mama XXX

  • 28 Augustus 2014 - 16:15

    Marian:

    Lieve Sanne,
    We wensen jou een heel fijn verblijf en een aardig gastgezin en blijven
    graag op de hoogte van alles wat je mee maakt.
    Blijf alsjeblieft voorzichtig met wat je doet, maar je doet zoiets niet
    voor de eerste keer dus dat zal best goed gaan. We wachten de verslagen vol
    nieuwsgierigheid af, tot snel horens Oma en Opa

  • 29 Augustus 2014 - 02:01

    Jos:

    Ja Sanne bijna is het dan zover, het grote avontuur gaat beginnen.
    Ik hoop dat het een mooie ervaring voor je wordt en gun het je van harte, maar doe alsjeblieft voorzichtig!
    Zal je wel missen hoor;)
    Liefs papa xx

  • 29 Augustus 2014 - 09:31

    Paul:

    Beste Sanne,
    Van harte wens ik je een hele goede, inspirerende en leerzame tijd in Kenia. Ik hoop dat dit avontuur, want dat is het toch ook, je mag brengen wat je ervan verwacht en.... nog veel meer dan dat! Vrede en alle goeds en vooral ook een behouden thuiskomst! Liefs, (Oom) Paul.

  • 29 Augustus 2014 - 16:08

    Marcelle:

    Veel plezier!

  • 29 Augustus 2014 - 20:26

    Sylvia:

    Hoi Sanne,
    ik wilde je vooraf nog plezier wensen, maar dat ben ik dus vergeten.
    Ik vind het heel stoer wat je gaat doen
    en hoop echt dat je het naar je zin gaat hebben.
    Ben benieuwd naar je verhalen.
    Liefs Sylvia
    Ook veel plezier van Myrthe xx

  • 30 Augustus 2014 - 16:27

    Astrid:

    Lieve Sanne
    Heel veel plezier in Kenia. Dat je er maar veel mag leren en er een mooie ervaring bij krijgt. Hou je goed aan alle regels, dan kan het niet misgaan.
    Ik ben benieuwd naar al jouw verhalen en foto's. Leuk dat we het kunnen volgen vanuit Nederland.
    Ga lekker genieten!

    groetjes van Astrid
    en ook van Gert en Finn natuurlijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 07 Mei 2012
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 20321

Voorgaande reizen:

13 Juli 2016 - 09 Augustus 2016

Eilandhoppen, orang utangs en goede surf

29 Augustus 2014 - 07 November 2014

Puur natuur en primitieve zorg

01 Juli 2012 - 02 Augustus 2012

Tijd voor curry's en theeplantages

Landen bezocht: