Nog even!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Goossens - WaarBenJij.nu Nog even!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Goossens - WaarBenJij.nu

Nog even!!

Door: sanne94

Blijf op de hoogte en volg Sanne

27 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Nog maar 4 nachtjes slapen en dan gaat het feest beginnen.
Om kwart over 7 's ochtends vanaf Schiphol naar Londen, van daaruit door maar Mumbai en dan door naar Colombo!
Ik heb er super veel zin in :)
Alle spulletjes zijn geregeld, vrijdag alles in mijn tas gaan proppen en dan is t zondag ochtend gaan met de banaan!

Ik ben super benieuwd wat ik allemaal ga beleven maar ik ga zo veel mogelijk proberen om af en toe een berichtje te plaatsen :)

Liefs,

• 28 Juni 2012 - 09:14

Lieke:

Heeeeeeel veel plezier! Het zal een fantastische ervaring worden!!!
    Liefs

• 29 Juni 2012 - 18:27

HOIYUN:

SPANNEND!!!!

• 01 Juli 2012 - 10:40

Karin:

Heel veel plezier en mooie ervaringen meisje. Ik mis je nu al...XXX mama

• 01 Juli 2012 - 12:30

Jessica:

Veel plezier San, ik ben benieuwd naar je verhalen! X

• 01 Juli 2012 - 15:47

Oma En Opa:

Sanne een heel fijne vakantie, geniet van alles wat je gaat zien, het lijkt ons fantastisch.
    Heerlijk dat je ons mee laat genieten door je verslagen te mailen, dikke kus van Opa en Oma

• 03 Juli 2012 - 18:33

Marije:

Hee Sann,

Hoe is het daar! Is de vlucht allemaal goed verlopen? Wat zijn je eerste indrukken?

Liefs Marije

• 04 Juli 2012 - 08:14

Sylvia:

wat ben ik jaloers op je. Geniet er maar lekker van. Ik ben benieuwd naar al je verhalen en zal het de komende tijd gaan volgen.