Massai market en relaxen in het Hilton - Reisverslag uit Nairobi South, Kenia van Sanne Goossens - WaarBenJij.nu Massai market en relaxen in het Hilton - Reisverslag uit Nairobi South, Kenia van Sanne Goossens - WaarBenJij.nu

Massai market en relaxen in het Hilton

Blijf op de hoogte en volg Sanne

07 September 2014 | Kenia, Nairobi South

Helaas ging de mini safari niet door vanwege rot weer dus die is verschoven naar volgende week :) het weer was vrijdag ook echt rot maar verder viel t heel erg mee en
wauw de Massai market was echt geweldig! Heel veel leuke Afrikaanse spullen en ik heb super goed afgedingt! Ik voel me helemaal op mijn gemakje en t was gezellig om daar rond te slenteren. We hadden eigenlijk een mini safari gepland maar vanwege rot weer afgezegd. Gelukkig hebben we ons zo ook prima vermaakt.
De familie Otieno hield vandaag een fondsenwerving voor hun oom zijn medicatie, hij heeft namelijk kanker. Ik ben benieuwd, zeker gezien de afgelopen periode op de afdeling oncologie, hoe dat hier in zijn werk gaat. Wat voor behandeling en prognose enzo, zou ik eigenlijk wel willen weten.
's Avonds op pad, lekker gegeten bij Diana thuis met 3 andere meiden van Inholland die bij haar wonen (Stefanie, Kamilla en Hannah). Heerlijk om lekker met Nederlanders onderling te kletsen, cultuur verschillen te bespreken en natuurlijk frustraties te uiten enzo hihi.
Zondag ging het weeshuis ook helaas niet door, blijkbaar gaan ze hier de hele dag naar de kerk dus Diana gaat op zoek naar iets anders. Maar er was goed weer voorspeld dus we zijn naar het Hilton geweest om lekker te zwemmen op het dakterras! Nadat ik heb afgedingt (ja je leest het goed, bij het Hilton xd) konden we met zijn 3e naar binnen voor de prijs van 2. Heerlijk gezwommen en achteraf genoten van een warme douche!! Het mannelijk schoon (een dikke man met vette bilspleet en een oude Italiaan) genoot zichtbaar van hun uitzicht en we hebben Kenianen geprobeerd uit te leggen hoe ze moeten zwemmen en ze natuurlijk ook stiekem een beetje uitgelachen omdat ze dit totaal niet konden.
's Avonds nog lekker even relaxen met een kop thee voordat de drukke week gaat beginnen.

• 07 September 2014 - 19:06

Jos:

Lekker Sanna een weekendje vrij, jammer dat de safari niet doorging. maar ja dat kan je dan een andere keer doen, als je maar wel voorzichtig doet;)
    Zo te lezen heb je je prima vermaakt, goed van je hoor dat je een beetje kan afdingen.
    Zelfs in het Hilton wat lekker hoor dat jullie zo even gezwommen hebben.
    Gisteren hebben wij oom Paul zijn 50e verjaardag gevierd, Melissa is ook mee geweest en we hebben natuurlijk weer een mooi lied voor hem gezongen.
    Was natuurlijk wel jammer dat jij er niet bij was maar ben blij dat je zo goed je weg kan vinden daar.
    Vanavond komt de aflevering van boer zoekt vrouw weer waarin de boeren zich voor gaan stellen. Dus dat zal in januari wel weer beginnen.
    Nou werk ze dan maar hè van de week en veel plezier.

Liefs papa

• 07 September 2014 - 19:30

Karin:

Wat een ontzettend leuk verslag weer lieffie!!!
    Heerlijk lekker vrij en dan ook nog lekker gezwommen, gedoucht en gezelligheid bij Diana.
    Afdingen vind ik wel heel erg knap hoor dat heb je niet van je mama ;-)
    Heerlijk die markt dat zul je vast nog wel vaker komen!!!
    Kijk uit naar je volgende verslag!!!
    Knufffff en dikke kus van mama XXX

• 07 September 2014 - 19:39

Anita:

Leuk om te lezen dat jullie het gezellig hebben.
    Relax nog even lekker vanavond en werk ze de rest van de week.
    Groeten, Anita

• 07 September 2014 - 21:16

Opa En Oma:

Hallo lieve Sanne,
    Je hebt weer een mooi en boeiend verslag geschreven, in een korte tijd heb je al een boel beleefd. Wel fijn dat je je zo goed kunt redden met dat afdingen. Ik vond dat in Turkije een ramp om te doen. Je weet niet wat daar de prijs is , je komt daar achter door met anderen te praten.Je hebt het daar ook naar je zin, als ik het goed lees en onderneemt ook veel. We zijn wel blij dat je daar met nog twee andere meisjes bent, lijkt ons toch veiliger. Zwemmen in het Hilton, hoe wist je dat , dat dat kon. Nog heel veel leuke en leerzame momenten , veel liefs en een dikke kus ook van opa, we wachten op je volgende verslag ,Oma

• 08 September 2014 - 10:47

Ans:

Veel succes deze week, meiden!